Packet Systems stuurt in feite kleine aantallen troepen uit meerdere dorpen, in plaats van grote hoeveelheden uit een enkel dorp. Het idee erachter is om de herbouwtijd te minimaliseren als de troepen worden opgeruimd of hard worden geraakt.

Omdat dit zonder een voorbeeld vrij moeilijk uit te leggen is, zal een voorbeeld worden gebruikt. De Def-build voor dit voorbeeld is 8000 , 2000 .

De trainingsperiode voor die build voor dit voorbeeld is 8 dagen (192 uur).

XXX | YYY heeft ondersteuning nodig.

Optie 1:
Stuur troepen van Village 01 - 8000 , 2000 .
Resultaat? Als dit is voltooid, duurt het ongeveer 8 dagen om dit opnieuw te maken.

Optie 2:
Stuur kleine troepen van verschillende dorpen.
Dorp 01 - 1000 , 200 
Dorp 02 - 1000 , 200 
Dorp 03 - 1000 , 200 
Dorp 04 - 1000 , 200 
Dorp 05 - 1000 , 200 
Dorp 06 - 1000 , 200 
Dorp 07 - 1000 , 200 
Dorp 08 - 1000 , 200 

Resultaat? Als dit wordt gewist, zou elk dorp een hersteltijd van 1 dag hebben.

Over het algemeen geldt dat als u alle verliezen binnen 24 uur kunt herstellen in plaats van een week in beslag te nemen, de herbouwtijd van 24 uur effectiever is.

Je zou een systeem kunnen maken dat veel effectiever is dan dit als je zowel de dorpshoeveelheid hebt die het nodig heeft om te werken, als de discipline om de methode te gebruiken. Als ik bijvoorbeeld 32 Def-dorpen had en maar 1 Def ergens nodig had, kon ik 32 batches van 250 , 50  sturen. Dit zou een wederopbouwperiode van 6 uur zijn.

Een eenvoudige ommezwaai in hoe je je eigen dorpen en andere spelers ondersteunt, waar een perfecte timing geen noodzaak is, en je kunt een rebuilduur van 192 uur terugtrekken naar een rebuilduur van 6 uur.

Maak jouw eigen website met JouwWeb